TILMELD NYHEDSBREV

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få e-mails løbende med nyheder og gode tilbud

Nyhedsbrev

Modtag e-mails med nyheder og tilbud.
Gratis fragt over 299 DKK Levering 1-3 dageFuld bytte- og returret i alle butikker

Handelsbetingelser

Virksomhedens juridiske navn

Trendstar ApS
Ahlgade 50
4300 Holbæk
CVR: 35837922

Butikker:
Trendstar har udover onlineshoppen Trendstar.dk også fire fysiske butikker. Du vil kunne finde varer eller ydelser i enten de fysiske butikker eller på Trendstar.dk som ikke er tilstede eller modsat.
Er du i tvivl om noget er du altid velkommen til enten at skrive på info@trendstar.dk eller spørge i din lokale butik.



Bestilling og betaling
Vores onlineshop Trendstar.dk har åbent 24 timer i døgnet, og du kan bestille dine varer hele døgnet. Dog sker det at shoppen kan have vedligeholdelsesperioder hvor shoppen i mindre tidsperioder vil være utilgængelig. Disse perioder begrænser vi til sker om natten.

Sådan bestiller du varer på Trendstar.dk:

- Tilføj vare(r) til indkøbskurv
- Tjek din indkøbskurvs indhold
- Udfyld vores købsflow med de relevante oplysninger, navn, adresse, kontaktoplysninger samt leveringsform
- Godkend handelsbetingelser
- Indtast betalingsoplysninger og gennemfør købet

Når du har gennemført din ordre vil du automatisk modtage en ordrebekræftelse og efter modtagelse af denne er der indgået en bindende købsaftale. Husk altid at tjekke dit spamfilter eller uønsket post mappe hvis din ordrebekræftelse mod forventning ikke er dukket op. Vi oplever desværre at nogle mailservere sorterer groft i forhold til levering af denne slags e-mails. Ved køb reserveres beløbet på betalingskortet, men dette hæves først når ordren skippes afsted fra vores lager. Er der del-leveringer så er det først når sidste del af ordren sendes at vi trækker penge for den samlede ordre.
Der kan aldrig trækkes et større beløb på dit betalingskort end det du godkendte ved købet. Beløbet kan kun reduceres.

Alle priser på Trendstar.dk er oplyst i DKK og inklusiv moms og eventuelle andre afgifter.
Når du bestiller på Trendstar.dk indgås aftalen på dansk.

Når du handler på Trendstar.dk har du mulighed for at benytte følgende betalingskort/betalingsmuligheder:

- Dankort
- Visa Dankort
- Mastercard
- Visa Electron
- MobilePay

Validering af betalinger på Trendstar.dk (3D Secure)
Vi har på webshoppen valgt at aktivere validering på betalinger. Også kendt som 3D Secure betaling. Således mindsker vi risikoen for svindel med dit betalingskort. En validering foregår typisk således at når du har handlet og indtastet dine kortoplysninger, så bliver du bedt om at validere disse oplysninger med en engangskode som du modtager på sms.
Der afregnes ikke direkte gebyr for bestemte betalingskort. Du skal bemærke at hvis du vælger at benytte Mastercard og Visa Electron som betalingsløsning og du fortryder dit køb, så vil pengene være længere undervejs ved en tilbageførsel. Dette er ikke noget Trendstar.dk har indflydelse på, da det er en sikkerhedsprocedure der er pålagt de enkelte kort. I visse tilfælde vil dit pengeinstitut kunne speede denne proces op, så kontakt eventuelt dem ved hurtigere tilbageførsel. Tidshorisonten for tilbageførsel af betalinger med Mastercard og Visa Electron vil normalt kunne beløbe sig til ca. 30 bankdage

Alle oplysninger der afgives i forbindelse med køb på Trendstar.dk behandles på en krypteret forbindelse (SSL). Ingen udefrakommende har adgang til disse oplysninger, og det er udelukkende Nets som har mulighed for at se disse oplysninger. Oplysninger videregives ikke

Viabill på trendstar.dk
Viabill er en ekstern betalingsudbyder. Derfor skal alle henvendelser omkring denne betalingsmetode gå til Viabill's kundeservice. Deres support finder du her:
http://viabill.com/henvendelse

Når du vælger at betale med Viabill vil din ordre blive behandlet som enhver anden ordre. Du bestiller og vi sender varen med den samme. Viabill giver dig muligheden for at splitte din betaling op. Når ordren er gennemført vil du modtage en mail fra Viabill med opkrævning. Denne advisering vil tilgå den mail som din ordre er oprettet med.

Vil du læse mere omkring Viabill's vilkår kan du klikke her:
http://viabill.com/kredit

Returnering/ombytning af Viabill ordre

Når du handler gennem Viabill så har du naturligvis muligheden for at levere din ordre tilbage. Skal ordren ombyttes kan dette gøres både online og i vores fysiske butikker. Ønsker du pengene retur for en ordre, handlet med Viabill så SKAL denne sendes tilbage til webshoppen.



Fragt & levering
Alle ordrer lagt online på Trendstar.dk inden kl. 10.00 på hverdage sendes samme dag. Ordrer der er lagt på via Trendstar.dk på helligdage og i weekenden vil blive behandlet den førstkommende hverdag.
Vores forventet leveringstid er typisk 1-2 hverdage - men nogle varer kan have en længere leveringstid, og er dette tilfældet vil det fremgå tydeligt af ordren. I det tilfælde hvor der bestilles både lagervare (1-2 hverdage) og en eventuel bestillingsvare (2-6 hverdage) så forbeholder Trendstar sig ret til at levere ordren samlet.
Du vil altid blive adviseret når din pakke forlader vores lager, og har du spørgsmål er du naturligvis altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Trendstar.dk har et lagersystem som hele tiden opdateres med hensyn til tilgængeligheden af de varer som vises på sitet. Skulle der mod forventning opstå fejl, så bestræber vi os altid på at kontakte dig eller på anden måde give dig besked hurtigst muligt.

Dine muligheder for levering:
Trendstar.dk tilbyder levering med nedenstående transportører.

GLS - Pakkeshop levering - 35,-
En yderst fleksibel leveringsform som består af et stort antal butikker og udleveringssteder over hele landet. Vores system sørger for ved bestilling at tilbyde dig en række udleveringssteder nærmest dig (vurderet ud fra indtastet postnummer i bestilling). Kendetegnende for denne leveringsform er at den er yderst fleksibel og den tilbyder levering af din pakke i på et udleveringssted som passer godt ind i den travle hverdag, da det typisk er steder hvor åbningstiden er lidt længere.
Når du vælger af få leveret med GLS Pakkeshop levering vil du modtage en advisering på sms eller e-mail når din pakke er klar til afhentning i den lokale pakkeshop. Henliggefristen i en GLS pakkeshop er 10 dage.
En ordre med en GLS Pakkeshop levering kan du forvente bliver leveret dagen efter - der tages dog forbehold for forsinkelser hos transportører, ligesom der vil kunne opstå forsinkelser i forbindelse med spidsperioder, såsom Jul, Black Friday etc.
Gratis levering ved køb over 299,-

GLS - Erhvervs levering - 35,-

En leveringsform som du med fordel kan vælge hvis du har mulighed for at få din ordre leveret på din arbejdsplads. GLS prioriterer erhvervsleveringer højt, og prøver så vidt det er muligt at levere dem om formiddagen på din arbejdsplads.
En ordre med en GLS Erhvervs levering kan du forvente bliver leveret dagen efter - der tages dog forbehold for forsinkelser hos transportører, ligesom der vil kunne opstå forsinkelser i forbindelse med spidsperioder, såsom Jul, Black Friday etc.

Postnord - uden omdeling - 35,-
En meget fleksibel leveringsform da din pakke sendes til et udleveringssted som du selv vælger i forbindelse med gennemførelsen af købet i webshoppen. Postnord har over 1500 forskellige udleveringssteder landet over, og rigtig mange af dem har åbningstider der passer perfekt ind i en travl hverdag.


En ordre med en PostNord - uden omdeling levering kan du forvente bliver leveret dagen efter - der tages dog forbehold for forsinkelser hos transportører, ligesom der vil kunne opstå forsinkelser i forbindelse med spidsperioder, såsom Jul, Black Friday etc.
Gratis levering ved køb over 299,-

Postnord - med omdeling - 75,-

Du kan vælge at få leveret din pakke hjem til din privatadresse. Postnord leverer privatpakker på hverdage + lørdage. I mange områder bestræber Postnord sig på at levere pakker mellem 15-21.00 i forventning om at flere er hjemme til at kvittere for modtagelsen.
En ordre med en PostNord - med omdeling levering kan du forvente bliver leveret dagen efter - der tages dog forbehold for forsinkelser hos transportører, ligesom der vil kunne opstå forsinkelser i forbindelse med spidsbelastede perioder, såsom Jul, Black Friday etc.
Gratis levering ved køb over 799,-

Returnering, ombytning og fortrydelse af køb

Fortrydelsesretten:
Når du handler på Trendstar.dk har du 14 dages fortrydelsesret. Dette betyder at fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter du har modtaget ordren. Består ordren af flere delleveringer med forskellige leveringsindikationer gælder fortrydelsesretten fra du har modtaget den sidste vare på din ordre. Vælger du at benytte dig af fortrydelsesretten, har du fra den dag du fortryder op til 14 dage til at sende ordren/pakken tilbage til os. Dette indbefatter at du via en utvetydig erklæring enten via brev eller e-mail har gjort Trendstar.dk opmærksom på at du ønsker at benytte dig af fortrydelsesretten.
Du har naturligvis også den mulighed at returnere/fortryde et køb ved at levere den tilbage til en af vores fysiske butikker. Her kan du både ombytte eller du kan få dine penge retur. Dette gælder også hvis du har købt en vare som kun er tilstede på vores webshop. Altså der er intet krav om at disse varer skal sendes retur til webshop lageret.

I forbindelse med højtider, eksempelvis julen vil der være forlængede returnering og byttefrister. Nærmere information vil fremgå på siden.

Ved returnering i fysisk butik:
Når du returnerer en ordre i en af vores fysiske butikker har du naturligvis både mulighed for at bytte til andre varer eller modtage penge tilbage for dit registrerede køb. Er købet på vores webshop foretaget med gavekort eller anden form for rabatkode forbeholder vi os ret til at godtgøre dit køb på et nyt gavekort eller tilgodebevis.
Du kan ikke altid være sikker på at alle varer som vi har på vores online shop også er tilgængelige i vores fysiske butikker. Vores butikker kører med samme grundsortiment, men nogle har flere antal varer end andre. Men du kan naturligvis stadigvæk sagtens bytte dine varer. Vores servicemindede medarbejdere vil være behjælpelig med at skaffe varen hjem fra enten en anden butik eller fra webshop lageret til dig.


OBS - tilbudsvarer købt online:
Udsalgsvarer / tilbudvarer / kampagnevarer købt online på Trendstar.dk kan ombyttes i vores fysiske butikker, eller du kan få et tilgodebevis.


Når du modtager en vare:
Når du modtager en vare fra Trendstar.dk har du mulighed for at prøve varen således at du kan anslå varens art, egenskaber og måden varen måtte fungere på. Det vil sige at du ligesom i en fysisk butik har mulighed for at prøve varen på, uden at tage den egentlig i brug. Dette skal gøres i henhold til varens opretholdelse af værdi.
Ved returnering skal varen fremstå som da du modtog den fra os. Det vil sige så vidt det er muligt skal varen returneres i original emballage. Du må naturligvis gerne bryde plast omslag da dette kræves for at kunne prøve en vare, men du må ikke påklistre eventuelle fragtlabels direkte på emballage, såsom en skotøjsæske. Emballagen har en afgørende værdi for varen i forhold til videresalg, og ødelagt eller manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse.

Værdiforringelse af returvare:
Ved konstateret værdiforringelse af retursendt vare vil din refundering kun være delvis eller helt forsvinde. Hver enkelt returvare med værdiforringelse vurderes fra gang til gang.
Du kan miste hele eller dele af dit købsbeløb. Dette sker hvis varens værdi er forringet fordi:

- Du reelt har taget varen i brug
- Varen er blevet beskadiget mens du havde ansvaret for den
- Forkert håndtering af varen i forhold til at bestemme art, egenskaber og egentlig brug.


Ombytning online:
Hvis du vil ombytte dine varer kan du gøre det ved at downloade formularen HER. Du kan bytte til anden størrelse. Hvis du ønsker en *anden vare så skal du bestille den på ny i webshoppen, og sende den oprindelige varer retur til kreditering

*Ombytning til en anden vare
Hvis du ønsker at ombytte dit køb til en anden vare, så skal du sende den oprindelige ordre retur til kreditering, og så købe den nye vare via vores webshop. Vi kan desværre ikke administrere ombytning af forskellige varer grundet begrænset adgang til oplysninger og betalingsinfo.

Ombytning i fysisk butik:
Du har mulighed for at ombytte din ordre i en af vores fysiske butikker. På den måde slipper du for at sende ordren retur til vores webshop lager. I butikken har du mulighed for at bytte til samme vare eller til en anden vare, og samtidig modtage hjælp fra vores flinke og kompetente personale.
Ved ombytningen skal en kopi af fakturaen medbringes.

Byttemærke:
Vi tilbyder at sætte byttemærke på dit onlinekøb. Skal din ordre bruges til gave, så skriv "byttemærke" i kommentarfeltet. Som udgangspunkt vil byttemærket blive dateret 14 dage frem fra den dag ordren afsendes fra vores lager. Ønsker du en længere byttefrist, så kan dette skrives i kommentarfeltet.

Retur:
Tilbagebetaling af købsbeløb (online):
En tilbagebetaling vil til enhver tid gå tilbage til det kreditkort som var anvendt ved bestilling. Er der benyttet gavekort eller anden rabatkode i forbindelse med købet så ville denne del af betalingen blive refunderet i form af en rabatkode og eller gavekort. Returnerer du i vores butikker overføres betaling til kort som du har med.

Returnering af pakker:
Hvis du ønsker at returnere en varer, skal varer returneres til følgende adresse:

Trendstar.dk
RO's Torv 36
4000 Roskilde

VIGTIGT - vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller pakker sendt uden omdeling.

Uanset hvilken form for retur du vælger er det meget vigtigt at du som forbruger kan dokumentere at pakken er gået retur. Det er dig som kunde der står med bevisbyrden for en returneret pakke hos den respektive transportør. Så sørg altid for at få en kvittering for indlevering af din pakke på den respektive forsendelses destination.
Du har ansvaret for at pakken er pakket forsvarligt ind inden returnering. Beskadiges pakken på vej til vores lager kan Trendstar.dk ikke holdes ansvarlig for eventuelle skader og værdiforringelse.

Hvis du ikke afhenter din pakke hos transportør (eksempelvis GLS pakkeshop) så afregnes der et behandlingsgebyr på 39,- ved tilbagesending, modtagelse og håndtering på vores lager. Det vil sige at din ordre behandles som en returvare til kreditering, så du modtager dine penge retur minus et håndteringsgebyr på 39,-



Reklamationsret
Når du handler hos Trendstar.dk som forbruger har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder i praksis at du enten kan få repareret, ombyttet, delvis afslag eller fuld refundering af dine penge. Dette er afhængigt af den konkrete situation, og betinger naturligvis at reklamationen er berettiget.
Reklamationsretten betyder at du som kunde kan reklamere over fejl og mangler ved et produkt i op til 24 måneder efter købsdatoen. Det er dog en forudsætning at disse fejl og mangler ikke er opstået ved forkert brug, ukorrekt håndtering eller på anden måde forkert anvendelse af produktet.

Der skal altid reklameres inden for rimelig tid efter konstatering af fejl. Reklamerer du inden for 2 måneder vil dette anses som rettidigt.

Hvis du ønsker at reklamere over en vare skal du sende til nedenstående adresse:

Trendstar
RO's Torv 36
4000 Roskilde
(Vi modtager ikke reklamationer på efterkrav eller levering til pakkeshops/pakkebokse)

Ved fremsendelse af reklamation er det meget vigtigt at du så detaljeret som muligt beskriver reklamationen. Således har vi de bedste forudsætninger for at behandle din reklamation på bedst mulig måde. Er der tvivlsspørgsmål er du naturligvis altid velkommen til at kontakte vores kundeservice, som vil være behjælpelig med den korrekte behandlingsbeskrivelse.
Data som er vigtigt i forbindelse med behandling af en reklamation. Dette er ikke et krav, men blot data der vil fremskynde ekspeditionstiden:

- Navn
- Adresse
- Kopi af ordrebekræftelse/faktura (spørg eventuelt kundeservice)
- Muligt reg + kontonummer til en eventuel refusion.
- Beskrivelse af problemet.



Gavekort

Gavekort købt i vores webshop, kan kun anvendes online. Ligeledes kan et gavekort købt i en af vores fysiske butikker kun anvendes i en fysisk butik



Persondata og lovgivning

Persondata:
For at kunne indgå en handel/aftale med Trendstar.dk har vi brug for følgende oplysning om dig i forbindelse med købet

- Navn
- Adresse
- Telefonnummer
- E-mail

Vi foretager udelukkende denne registrering for at kunne levere bestillingen til dig på den mest smidige måde. Oplysningerne er relevante i forhold til levering, fakturering, reklamationer m.m.
Alle oplysninger opbevares hos Trendstar.dk i 5 år og derefter slettes de. Dog vil selvoprettede oplysninger med henblik på login på hjemmesiden ikke blive slettet med mindre du aktivt beder os om det.

Dataansvarlig hos Trendstar.dk er: Direktøren
Medarbejderne i Trendstar.dk har adgang til alle ordreoplysninger med henblik på at yde den bedste service til dig som kunde.

Oplysningerne hverken opbevares eller transmitteres krypteret.

Du har i forhold til gældende lovgivning på området altid ret til at vide hvilke oplysninger vi har registreret om dig. Disse oplysninger kan udleveres ved at kontakte vores kundeservice.



Lovgivning:
Alle handler foretaget på Trendstar.dk er undergivet dansk lovgivning. Enhver twist vil blive afgjort ved de ordinære danske domstole.



Klagemuligheder
Hvis du ønsker at klage over dit køb foretaget på Trendstar.dk skal du rette henvendelse til info@trendstar.dk.



Forbehold:
Trendstar.dk tager forbehold for trykfejl, lagerstyringsfejl samt prisændringer.
Der tages ligeledes forbehold for at gengivelse af farver via vores billeder på sitet. Disse kan afvige med mindre udsving alt efter hvilken enhed og opsætning.